Pelin Özendi Dua Dinle, Pelin Özendi 2016 Yeni Şarkıları Full Dinle

Pelin Özendi'nin, Arpej Yapım etiketiyle yayınlanan "Dua" isimli tek single çalışması gayet başarılı olmuştur, şahsen ben dinlerken çok keyf aldım doğrusu bu kadar başarılı bir çalışmayı kimse beklemiyordu.

Pelin Özendi'nin 2016 yılında çıkardığı Dua adlı şarkının sözlerini ve online dinleme videosuna aşağıdan ulaşabilirsiniz.


Bugünü düşünsem aklıma gelir mi
Sen bir yabancı olacaksın
Rüyamda görseydim inan hayra da yormazdım
Zaten sen uyandırırdın
Sen uyanmadan gün doğdu saymazdım
Sen benim canım canımdan bir parçaydın
Ellerim yar oldu kurşun gibi bakışların
Sövmesem içimde kalır
Ay ben böyle hayatın
Ta yüreğime bir acı saplandı ağladım
Bi’ sustum yine ağladım
Aaaa sana öyle dualar ettim ki
Allah’ım yerde kalmaz benim ahım

0 Comments

Yorum Gönder