Resul Dindar Hiç Dinle, Resul Dindar 2016 Yeni Albüm Şarkıları Dinle

Resul Dindar Hiç Dinle, Resul Dindar 2016 Yeni Albüm Şarkıları Dinle,şarkısı dinle,hiç şarkı sözü,resul dindar müzk dinle,resul dindar 2016 hiç dinle
Resul Dindar Hiç mp3 dinle, Resul Dindar Hiç şarkı sözleri

Gecenun bir vaktinde yildizlarun altinde
Gecenin bir vaktinde yıldızların altında
Oturup agladun mi ayrilik saatinde
Oturup ağladın mı ayrılık saatinde
Sen sevdaluk etmedun mi
Sen hiç aci çekmedun mi
Sen savdalık etmedin mi
Sen hiç acı çekmedin mi
Resimlere bakup bakup
Gözyaşıni dökmedun mi yar

Sen bir damla yaş olsan
Ben da bulut olurdum
Sen bir damla yaş olsan
Ben de bulut olurdum

Düştuğum yapraklara gelur senu bulurdum
Düştüğüm yapraklara gelir seni bulurdum oy
Sen sevdaluk etmedun mi
Sen hiç aci çekmedun mi
Sen savdalık etmedin mi
Sen hiç acı çekmedin mi
Resimlere bakup bakup
Gözyaşıni dökmedun mi yar

Yorum Gönder

0 Yorumlar