Ver Beni Yalnızlığa Dinle, Aşk Laftan Anlamaz 9.Bölümde Çalan Şarkı ve Sözleri

Aşk Laftan Anlamaz 31 Ağustos 9. bölümde Çalan Şarkı ve Sözleri-Keti - Ver Beni Yalnızlığa Aşk Laftan Anlamaz 9. bölüm çalan şarkı Aşk Laftan Anlamaz 9. bölümde çalan aşk şarkısı aşk laftan anlamaz show tv yayın akışı aşk laftan anlamaz son bölüm Aşk Laftan Anlamaz sön bölümde çalan şarkı keti ver beni yalnızlığa sözleri

Keti – Ver Beni Yalnızlığa Sözleri
Sağımda Solumda Belli Ki Sen Varsın
Nereye Çevirsem Yüzümü Seni Gördüm
Odamda Duvarda Asılmış Aşkımız
Sessizce Başlasın Son Şarkımız
Artık Anladım Bu Bizim Son Dansımız
Ver Beni Yalnızlığa
Koy Beni Düşen Yağmurlara
Akıp Gitsin Hatıralar Boş Sokaklarda
Düşün Beni Düşün Beni Şarkılar Ağladığında
Son Bir Selam Söyle
Ver Beni Yalnızlığa
Koy Beni Düşen Yağmurlara
Son Bir Selam Söyle Yalnızlığıma
Yavaşça Silinip Giderken Kokun Yastıklardan
Her Şeyde Sen Varsın Senleydi Baharlarım
Aşk Oyununu Zor Kazanmak Düğümlü Şansımız
Sessizce Başlasın Son Şarkımız
Artık Anladım Bu Bizim Son Dansımız
Ver Beni Yalnızlığa
Koy Beni Düşen Yağmurlara
Akıp Gitsin Hatıralar Boş Sokaklarda
Düşün Beni Düşün Beni Şarkılar Ağladığında
Son Bir Selam Söyle
Ver Beni Yalnızlığa
Koy Beni Düşen Yağmurlara
Son Bir Selam Söyle Yalnızlığıma

Yorum Gönder

0 Yorumlar