Alper Eser ~ Yüreğindeki Gerçek 2016 Dinle & Şarkı Sözü Sözleri

30 Eylül 2016 tarihinde yayınlanan yepyeni bir şarkıyı sizlere sunuyorum, Alper Eser'in söylediğim bu güzel şarkı Yüreğindeki Gerçek şarkı sözlerini sitemizde yayınladık..


Ayrıca müziği dinlemek isteyen arkadaşlar içinde sitemizdeki videodan online olarak dinleyebilirler. Benim beğendiğim bu şarkının özellikle sözleri çok duygusal olması dikkatleri üzerine çekmektedir..

Yüreğindeki gerçeği görmeye geldim, seninle bir nefes olmaya geldim sözleriyle yürekleri okşayan Alper Eser'in Yüreğindeki Gerçek şarkısı gerçekten çok hoş olmuş dinlemenizi kesinlikle tavsiye ederim arkadaşlar..


 
Alper Eser – Yüreğindeki Gerçek Sözleri

Sen haklıydın dinlemedim ben hiç seni, hatalıydım farketmedim ki gerçeği,
Nasıl kırdım istemeden o kalbini, geç olmadan pişman olup geldim geri

Ben hiç böyle olmadım ki, alev alev yanmadım ki,
Ben hiç böyle istesem de, aşkın deli rüzgarına kapılmadım

Yüreğindeki gerçeği görmeye geldim, seninle bir nefes olmaya geldim,
Aşkınla dolup da taşmaya geldim, hatırla bir zamanlar sen diye yanan bendim

Yüreğindeki gerçeği görmeye geldim, seninle bir nefes olmaya geldim,
Aşkınla dolup da taşmaya geldim, vicdanının sesini duymaya geldim

Yorum Gönder

0 Yorumlar