Aşk Kafe Güler Döner Kimdir? Sevgilisi, Oynadığı Video Klip

Fox tv kanalında yayınlanan Aşk Kafe programında gündem Güler Döner'dir.Farklı formatı ile dikkatleri toplayan Aşk Kafe ve benzer programlardan bir adım öndedir benim için..

Aşk Kafe’de öyle bir gelin adayı var ki gündemden düşmüyor, en son bizimkilerin yemek masasında Güler Döner hakkında konuşmalarına tanıklık ettim ki bunun üzerine kimmiş bu kadın? diye kendimce düşündüm biraz araştırma yaptım ve hakkında bir kaç bilgiye ulaştım..

En çokta dikkatimi Anıl Piyandı'nın söylediği Minimalite adlı şarkının video klibinde yer almasıydı, maço bir erkek adayı bekleyen Güler Döner'in istediği maço erkek olacak olursa eğer ki bu klipte oynamasına ne tepki verecek..

Buda tabi bi kurmaca oyun değilse malum ekranların, programların dizilerin reyting çekme uğruna ne derece çaba sarfettiklerini az çok biliyoruz..güler döner videoları, aşk kafe güler döner hangi klipte oynadı,güler döner sevgilisi,güler döner aşk kafe fox,güler döner kaç yaşında
aşk kafe güler döner ile ilgili görsel sonucu

Yorum Gönder

0 Yorumlar