Ben Bilmem Eşim Bilir 2 Ekim Araba Ödülünü Kim Aldı Kazandı Arabanın Değeri Fiyatı Ne Kadar?

Ben Bilmem Eşim Bilir kanal D ekranlarında Ufuk Özkan’ın sunumuyla yeni gününde yine araba kazandırmaya devam ediyor. Yarışma da hafta içerisinde Şule Zeybek Sunumuyla kıyasıya yarışan çiftler haftanın finalinde arabayı kazanmak için elinden geleni yapacak. Bakalım 2 Ekim Ben Bilmem Eşim Bilir’de Arabayı Kim Kazanacak? 2 Ekim Ben Bilmem Eşim Bilir’de Arabayı Hangi Çift Kazanacak? 2 Ekim Ben Bilmem Eşim Bilir’de Arabayı Kim alacak? 2 Ekim Ben Bilmem Eşim Bilir’de Arabayı Hangi Çift Alacak?

Ben Bilmem Eşim Bilir 2 Ekimde Arabayı Hangi Çift Aldı?

Geçtiğimiz haftalarda birden fazla araba kazanan yarışmacılarımız olmuştu. Bu hafta da yine böyle bir durum söz konusu olabilir.Şimdilik hangi çiftin araba kazanacağını yazamıyoruz. Ancak en geç yarışma günü arabayı kimin kazanacağını sizlerle buradan paylaşmış olacağız. Sizce 2 Ekimde Ben Bilmem Eşim Bilir arabasını kim kazanır? Düşüncelerinizi bizimle yorumlayarak paylaşabilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar