Büsbütün Kaybettim Bana Dokunmayın Sakın Sözleri / Bağzı Şeyler Şarkıları Dinle

Bağzı Şeyler yüreğine sesine sağlık kardeşim be! uzun zamandan sonra ilk kez böylesine büyüleyen tarz, ses, müzik, sözler artık her  ne dersiniz bilemem fakat ben bayıldım.. Bu şarkıyı daha önce neden keşfetmedim kendime çok kızgınım!

Bağzı Şeyler favorimdir artık. 7/24 bunlarla yatar bunlarla kalkarım demedi demeyin, sıkça paylaşımlarınada denk gelebilirsiniz sitede kusura bakmazsınız artık.

Neyse özellikle Zaten Kırılmış Bir Kızsın Şimdi şarkısıdır.
Şarkının akustik versiyonunu aşağıdaki videodan dinleyebilirsiniz ve şarkının sözlerine ulaşabilirsiniz.

bağzı şeyler şarkıları, diğer şarkıları dinle, mp3 dinle indir, full yükle zaten kırılmış bir kızsın dinle, şarkı sözleri,sözü online dinle bütün şarkıları,büsbütün kaybettim bana dokunmayın sakın


Bağzı Şeyler - Zaten Kırılmış Bir Kızsın Şarkı Sözleri / Sözü
Çıldırmış bir vaşak gibi
Kaybediyorum
Artık seni bir çiçek yerine
Kopartmak istiyorum
İşte indim sahneden
Öpüyorum ağzından

Büsbütün kaybettim
Bana dokunmayın sakın
Bunların düzenine sokayım

Büsbütün kaybettim
Bana dokunmayın sakın
Bunların düzenine sokayım

Oysa seni sevmem toplumu meşru kılar
Ve gitmen beni dile indirger sevgilim
Zaten kırılmış bir kızsın
Dövülmüş bir av

Büsbütün kaybettim
Bana dokunmayın sakın
Bunların düzenine sokayım

Büsbütün kaybettim
Bana dokunmayın sakın
Bunların düzenine sokayım

Ayakkabılarını kapımın önünde görmeyi istiyorum!
Çünkü bu, çünkü bu
Seni seviyorumun içine nal salmak demektir
İnanmazsın bir taşra kurmuşlar
Aynı bize bakıyor
Bir yanım Asaf Halet söylüyor diğer yanım fabrika
Bir şiiri birkaç kalemle yazmak lazımdı geliyor bana

Bugün Bugün yepyeni bir imparatorluk öğreniyorum
Ekmeğin ağırlığında
Yeni bir imparatorluk
Örneğin Gül dönüyor bir beygiri tasfiye ediyor şair
Arapça Akdeniz diyor ben
Aynadan dönüyorum sana
Aynadan
Benden dönmüyor

Büsbütün kaybettim
Bana dokunmayın sakın
Bunların düzenine sokayım

Büsbütün kaybettim
Bana dokunmayın sakın
Bunların düzenine sokayım

Yorum Gönder

0 Yorumlar