Duymayan Kalmasın Star tv Magazin Haberleri 3-4-5-6-7 Ekim 2016 izle

Evdeyim herhangi bir işim yok, boş vaktimde ne yapacağım diye düşünmeyin sabah kahvaltınızı yaparken bir yandan Star tv kanalında başlayacak olan Duymayan Kalmasın magazin haberleri programını izleyerek keyifli bir vakit geçirebilirsiniz.

Açıkcası yukarıda yazdıklarımı bizzat kendim yaşıyorum sabah uyandığımda sınav hazırlığı için ders çalışmaya geçmeden önce hem kahvaltımı aradan çıkartırım hemde uykumu açarım diyerekten ekran başına geçtiğimde görüyorum ki sabah kuşağında tv kanallarında birçok program fakat hiç biri nedendir bilmem keyif verdiğini söyleyemem.

Fakat Duymayan Kalmasın programı özellikle süper üçlü sunucunun yer alması benim oldukça hoşuma gitti ve kesinlikle çok kaliteli güzel bir program olacağını şimdiden tahmin edebiliyorum.

3 Ekim Pazartesi günü başlayacak olan magazin programı hafta içi her sabah saat 09.00 'da başlayacaktır. Duymayan Kalmasın magazin programını Mesut Yar, Deniz Akkaya ve Seren Serengil sunacaktır.

Yorum Gönder

0 Yorumlar