Hidra Şarkıları ~ Bilmeceleri Çözelim 2016 Rap Müzik Dinle & Sözü Sözleri

Canfeza'nın yeni rap müziği Hoşgeldin bunu dinledikten sonra rap havasından çıkamadım bir türlü. Hemen hemen yaklaşık 2 saate yakın zamandır rap söylediğimi itiraf etmeliyim ki  daha önce hiç dinlemediğim bir isim Hidra denk geldi karşıma, kimmiş bu diye merak etmem üzerine ufak bir araştırma sonucu söylediği eski rap müziklerine ulaştım bir kaçını dinledim..

Sesi hoşuma gitmeseydi eğer dinlemeyeceğimi biliyorum kendimi tanıyorum.

Bir de bi baktım ki daha 2-3 gün öncesinde yayınlanan yeni rap parçası olan Bilmeceleri Çözelim şarkısına denk geldim. Bunun üzerine hemen şarkının sözlerini yazmaya başladım daha sonra video klibini yükleyerek sitemize sizlerle paylaştım.
indir dinle, hidra mp3 rap müzik dinle, rap sözleri, bilmeceleri çözelim 2016 cepte dinle full söylediği rap şarkı

Hidra - Bilmeceleri Çözelim Şarkı Sözü

Partıye tam gaz devam mılıtan ve zebanıyım
basıt bana kafıye yapmak
Kı kalemıme doguyor hamıle rhymeler
Cephaneyı Sakla ve mazıye bakma
Mesafenı Koru Bız Azadeyiz ahpab
Adaletı Kufre Ceza verır ahmak
Esamenız artık Okundu ve sahneyı dagıttık
Asaletım zalımı haklar

Dur. Bu gecenın ıcıne gırıp kendını bul
Bilmecelerı Cozelım Bır derdım bu
Bır derdım yok Yenılendım
kur. Oyununu Kur ve Yolunu bul

0 Comments

Yorum Gönder