Kaçın Kurası ~ Dön Bana Yeniden Nolur Mp3 Dinle & Şarkı Sözleri

Rengarenk dizisinin ismi değişti ekranlara Kaçın Kurası olarak devam etmekte olduğunu belirterek bu yazıma başlıyorum..23 Eylül Cuma akşamı yayınlanna ilk bölümde izleyenlerin dikkatini dizide çalan Cem Özkan'ın söylediği Dön Bana Yeniden şarkısı dikkatleri çekmiştir.

Özel bir sahnede izleyenlerle buluşan bu güzel müziği tekrardan dinlemek isteyenlerin olacağını düşündüğümden dolayı şarkıya ait sözleriyle birlikte şarkının orjinal videosunu sitemize ekledim.
Kaçın Kurası Dön Bana Yeniden Şarkısı, Kaçın Kurası Dön Bana Yeniden Şarkısının Sözleri?, Kaçın Kurası İlk Bölüm Çalan Şarkı, Kaçın Kurası İlk Bölüm Çalan Şarkı kimin, Kaçın Kurası İlk Bölüm Çalan Şarkıyı Kim Söylüyor

Dön Bana Yeniden Şarkısının Sözleri

Üzülürüm yine resmini görünce    
Maziye bakarak   
Vazgeçemem senden bir ömür geçse böyle
Ardından yalvararak   

Dön bana yeniden n’olur
Sev beni yeniden n’olur
N’olur n’olur hmmm hmmm

Unuturum sandım zamana bırakınca
Seni nasıl sevdiğimi
Ama bugün yine söylüyorum hep aynı
Hep aynı şeyi

Dön bana yeniden n’olur
Sev beni yeniden n’olur
Al beni yanına n’olur
Dön bana yeniden n’olur
N’olur n’olur hmmm hmmm

Yorum Gönder

0 Yorumlar