Kiralık Aşkta Çalan Müzikler, 54.Bölümde Çalan Şarkılar Dinle, Kim Söylüyor

Star tv kanalında yayınlanan Kiralık Aşk dizisine bayılıyorum resmen! dizideki karakterin Defne'nin tatlılığı ayrı bir olay zaten o defo ne Ömer'in ne Star'ın defosu bizim defomuzdur bizim! :)

Kiralık Aşk dizisinin 30 Eylül Cuma akşamı yayınlanan 54. son bölümün başında çalan Sezen Aksu'nun El Gibi adlı şarkısı çok hoştu diyenler merak edip tekrar dinlemek isteyenler olarak burada toplanalım dedim ve bu yazıyı yazdım arkadaşlar..

Sezen Aksu – El Gibi – Şarkı Sözleri

“Ne bir ses ne de haber
Gelmiyor artık senden
Öylece kalakaldım da
Deli hasretinle ben

Bir yabancı selamın ile
Hüzünlere daldım
Kendi ellerimle ben
Beni kederlere saldım

Sonunda bir oyunca
Kara sevda aldım senden
Yani değişmedim hala
Öyle biraz çocuk kaldım

Yok öyle el gibi durma gül biraz
Sana gülmeler yaraşır
Yok öyle güz gibi soğuk olma
Güz ayrılık taşır

Yok öyle el gibi durma gül biraz
Sana gülmeler yaraşır
Yok öyle güz gibi soğuk olma
Güz ayrılık taşır

Ne bir ses ne de haber
Gelmiyor artık senden
Öylece kalakaldım da
Deli hasretinle ben

Bir yabancı selamın ile
Hüzünlere daldım
Kendi ellerimle ben
Beni kederlere saldım

Sonunda bir oyunca
Kara sevda aldım senden
Yani değişmedim hala
Öyle biraz çocuk kaldım

Yok öyle el gibi durma gül biraz
Sana gülmeler yaraşır
Yok öyle güz gibi soğuk olma
Güz ayrılık taşır

Yok öyle el gibi durma gül biraz
Sana gülmeler yaraşır
Yok öyle güz gibi soğuk olma
Güz ayrılık taşır”

Yorum Gönder

0 Yorumlar