Ne Gücüm Ne Cesaretim Kalmadı Uyanmaya, Terk Etme Kal Bari Rüyalarda Dinle Sözleri

Alper Eser'in yeni şarkısı olan Hicranımsın adlı müziği kısa bir sürede sosyal medya hesaplarını alt üst etti en çok paylaşılan müzikler arasına yerleşen Alper Eser'in bu şarkıya verdiği emeklerin boşa çıkmadığını görmekteyiz..

Sizlerden gelen yoğun istek sayesinde Hicranımsın adlı şarkısına dair bilgiler vermek adına sitemize yayınlamaya karar verdik öncelikle sizlere şarkının sözlerini paylaşıyorum..

Söz&Müziğin kendisine ait olan Alper Eser'in Hicranımsın müzik aranjörü ise Soner Kıvanç'tır.

Aşağıdaki yüklediğimiz video sayesinde Hicranımsın şarkısını indirmeden mp3 olarak dinleyebilirsiniz..
mp3 dinle indir mobil yükle
Hicranımsın şarkısının her bir sözü gerçekten özenle seçildiğini görmekteyiz ki dinleyenlerin sürekli dinlemesi dikkatlerimden kaçmadı..
 
Alper Eser – Hicranımsın Sözleri

Sözün bittiği yerdeyim, kifayetsiz kalıyor kelimeler
Bıraktın omzumda hasreti yadigar, bizim değil artık o yarınlar

Nasıl yeniden başlarım unutup tutunmaya hayata
Ne gücüm ne cesaretim kalmadı uyanmaya, terk etme kal bari rüyalarda

Gülmüyor yüzüm, sensiz bu hüzün bitmiyor yine
Sendin can özüm, şimdi son sözüm firarda ruhum vuslata kadar

Ben seni kaybettim göz göre göre, bilsen neler geçiyor aklımdan bu gece
İsmini sayıklarım yavaş yavaş, hece hece
Hicranımsın benim, gömdüğüm bu kalbime

Yorum Gönder

0 Yorumlar