Sessizce izlemek Varmış Gidişini Mp3 Dinle ~ Yüksek Sosyete Şarkı Sözü Sözleri

Yüksek Sosyete dizisi en çok izlenen diziler arasında kendisine çok rahat yer bulmaktadır. Özellikle dizide çalan müziklerle dikkatleri üzerine toplayan dizinin yapımcıları bu konuda gerçekten çok güzel çalışmaktadırlar.

En son ki yayınlanan yeni 13. bölümünde duygusal bir şarkıya özel bir sahnede yer vererek yine bombayı patlatan dizi senaristleri izleyenleri adeta ekran başına kitlediğini söyleyebilirim.

Güntaç Özdemir'in yorumladığı Nerde adlı şarkısı Yüksek Sosyete dizisinin son bölümüne damgasını vurduğunu belirtebilirim. Bu şarkıya ait sözleri aşağıya ekledim ayrıca burada bulunan video sayesinde de online olarak dinleyebilirsiniz.
 
Güntaç Özdemir Nerde şarkısı şarkı sözleri
Giydin üstüne ayrılık elbiseni
Ölecek falan değilsin sevmekten beni
En son böyle görmüş oluyorum bizi
Sessizce izlemek varmış gidişini
Beni böyle bırakma diyemiyorum dik durmalıyım
Ama nerde yerde bulucam kendimi birdaha

Sessizce titriyor kuru dudakların
Dans etmiyor ahenkle ıslak saçların
Sessizce izlemek varmış gidişini
Beni böyle bırakma diyemiyorum dik durmalıyım
Ama nerde yerde bulucam kendimi birdaha

Arkadaşlar sizden ricamız Yüksek Sosyete dizisi hakkında veya sessizce izlemek varmış gidişini sözleriyle bizleri büyüleyen Nerde şarkısı hakkında görüşlerinizi sitemize yorum yaparak bildirmenizdir.

Yorum Gönder

0 Yorumlar