3 Adam Oğuzhan Koç Söylediği Bulutlara Esir Olduk Dinle / Sözleri Sözü

3 Adam başladı.. sabırsızlıkla beklediğimiz geçen sezonda olduğu gibi bu sezonda da bomba gibi konukların yer alacağı birbirinden güzel skeçlerin oynanacağı 3 Adam Cuma akşamları tv8 ekranlarında bizlerle olacaktır!

3 Adamın adam gibi adamı genç kızların sevgilisi Oğuzhan Koç yakın bir zamanda Bulutlara Esir Olduk adlı yepyeni bir single albüm çıkardı biliyorsunuzdur, işte bu şarkıyı illa ki programda söyleyecektir bundan eminim duramaz yerinde :)

Video klibi sitemize yüklenecektir sizlerde şarkı sözlerinin yer aldığı gibi videodan da online olarak dinleyebileceksiniz..

Şarkı Sözleri :
Yine Yaz Bitti
Biz Göremeden Güneşi
Bulutlara Esir Olduk
Kararıp Gitti, Yıllarım Bilemeden Neşeyi
Büyük Sandıklara Koyduk
Gelen Olmadı Yerine
Kimse Sormadı Yüreğinde Bu Koca Boşluk Niye
İnen Olmadı Daha Derine
Ki Ben Yormadım Bu Rüyayı
Bir Gün Gidebileceğine
Yokluğunda Yine Yüz Çevirdim Aşka
Güz Geçirdim Onca Yaprağım Sarardı Soldu
Sonbaharın Sonunda Bahar Yok Artık
Yağmuru Vurunca Derde Dert OlduRüzgarı Vurunca Derbeder Oldum

Yorum Gönder

0 Yorumlar