Arkadaşlar İyidir Dizisi 7. Bölüm Çalan Şarkı Dinle / Aşk Beni Bulunca Kim Söylüyor?

Arkadaşlar İyidir 7.Bölümde çalan Aşk beni bulunca şarkısı hatırlayacağımız gibi Gökçe Kılınçer‘in ilk single çalışmasın da söylediği şarkı.

Aşk Beni Bulunca şarkısı Arkadaşlar iyiydir dizisinde 7.bölüme damga vururken şarkısının söz ve müziği kime ait sorusunu sormadan yapamıyor insan.Arkadaşlar iyidir dizisinde 7.bölümde çalan Aşk Beni Bulunca şarkısının sözleri  Gökçe Kılınçer’e, düzenlemesi ise Davide Salvietti ve Gökçe Kılınçer’e aittir.

Gökçe Kılınçer – Aşk Beni Bulunca Şarkı Sözleri

Onu böyle bilmezdim
Tutulmayan sözlerle
Aşk beni vurdu
Hem aldı hem de böldü

Ateşinde oklar var
Yanağımda yaşlarla
Son bizi bulur
Aşk alır hep yarıverir

Sen
Beni bulunca
Gün olur da
Kalbim burda

Aşk
Yine gelir ve
Yaz olur ya
Sormam etmem böyle
Kimsin ne

Sabahında hasret var
Gidegelen izlerle
Dar gibi gelir
Ah beden gibi böyle

Ask
Beni bulunca
Gün olur da
Kalbim burda

Aşk
Yine gelir ve
Yaz olur ya
Sormam etmem böyle

Aşk
Beni bulunca
Gün olur da

0 Comments

Yorum Gönder