Aşk Laftan Anlamaz Son Sahne İlk Öpüşme Çalan Kalben Sadece Şarkısı Dinle

Aşk Laftan Anlamaz dizisi 5 Ekim'de Murat'ın Hayat'a aşkını ilan ettiğini hep beraber izledik, bu final sahnesi izleyenler adeta büyüledi tam bu esnada romantik bir hava hakimken aşk laftan anlamazda çalan şarkıda dikkatleri çekmiştir.

Bu akşam yayınlanan 5 Ekimde çalan ilk öpüşme sahnesinin yaşandığı bu sahnede çalan müziği kim söylüyor diye merak eden arkadaşlara Kalben demek istiyorum. Sadece adlı şarkısını sitemizden dinleyebilirsiniz.
Kalben Sadece şarkı sözleri 
Yatak boş,
Oda boş,
Ev boş.
Duvarlara vuran ışık
Yüzümde karanlık.
Yine mi sen,
Bayram günü gibi gelen?
Kaçamadım,
Külleri hala sıcak.
Kalbimi durdurup kaybolan bir tuzak
Oluyor
Her sokak.

Hiçbir şey istemedim,
Ne yatak ne oda
Ne de ev
Sen de birak her şeyi
Sadece beni sev.

Dizlerinde dizlerim
Boynunda ellerim
Boğulur gibi yeniden
Her gece her gece
Doğalım mı sevgilim
Doğalım mı sevgilim
Doğalım mı sevgilim

Azalırken azalırken
Kapılar ardında
Kaçtığım zamanlar
Boşvermiştim aslında
Yıkılırken kumdan kalelerim
Birer birer karşında
Zırhı paslanmış bir kahramn gibiyim

Hiçbir şey istemedim,
Ne yatak ne oda
Ne de…
Sen de bırak her şeyi
Sadece beni sev.

Dizlerinde dizlerim
Boynunda ellerim
Boğulur gibi yeniden
Her gece her gece
Doğalım mı sevgilim
Doğalım mı sevgilim
Doğalım mı sevgilim

Yorum Gönder

0 Yorumlar