Ayaz - Helal Etmiyorum Sözleri / Mp3 Dinle

Keşfedilmemiş sesler kategorisine yeni bir ses ekliyoruz, Ayaz adlı arkadaşın geçen sene söylemiş olduğu helal etmiyorum adlı muhteşem ötesi duygusal şarkıyı kendine has sesiyle farklı bir şekilde söylemesi müzik severlerin dikkatini çekmeyi başarmıştır.
Yeniden başlasam,unutsam her şeyi
Hatıraları yaksam, birer birer ateşlere atsam
Kendimi kurtarabilir miyim Sessizce yokluğundan

Kaçsam gitsem ne farkeder ki
Gönlüm senden bir adım gitmiyor.
Kalksam yerden her düştüğümde
Bir yanım sana kal bir yanım git diyor

Benim gibi sende ağlarsın o zaman anlarsın sevmeyi
Bir bakmışsın tüm umutlar yıkılmış seninde üzerine

Söndürmüyorsun
Giderken yaktığın ateşleri
Öldür diyorsun
İçinde ne varsa
Hayat öğretmiyor mu
Kim haklı kim haksız
Helal etmiyorum
Hakkımı sana

Yorum Gönder

0 Yorumlar