Beko Emray Darbe Sözleri Beko Rap Darbe Dinle

Beko Emray  son söylediği rap müzikle dikkatleri üzerine toplamış diyebilirim ki rap dünyasında darbe ile ilgili içinden geçen sözlere güzel beat ile pansiyonum.blogspot.com süsleyerek rap müziğini yapan Beko güzel bir çalışma gerçekleştirmiştir.

Emeğe saygı duymak gerekir buyrun arkadaşlar darbe sözleri ve rap şarkısını aşağıdaki videodan dinleyebilirsiniz.




SÖZLER:

Ben, Üstü Kapalı Seksi Anlatan Bi' Popçu Değilim!
Karısını Etiket Yapan Bi' Topçu Değilim!
Ben Bi' Rapçiyim, Eleştirmekten Çekinmeyen
Ben Rapçiyim, Soframda Bayat Ekmek Var Çiğnenmeyen

Hep Değil, Tabii, Bazen Olur Cheeseburger
Çocukken Kovalanan İzmaritler
"Zararın Neresinden Dönersen Dön Kar." Dediler
Dönmedim, Bak!
"Boş Serüven Yaralarını Sar." Dediler!

İlk Okulda Bi' Bok Öğretmeyen Öğretmen
Küfür Edince Küfür Ederek Okuldan Gönderen
Konfeksiyon, Tezgah Altında Cigara Döndüren
O Adamlardı Büyüdüğüm, Kurşunlardı Öldüren

Pantolonum Bol, Takım Büyüklüğünden Değil
Size Bahane Uyduramam, Çünkü Tarzım Değil
Bu Kültürün Tamamıyım, Rap Öyle Basit Değil
Hiç Birinin Yaşamı, Yaşantımla Yaşıt Değil

NAKARAT

Canıma Tak Eder
Zaman Ve Sade Ben Yola Çıkarız
İnsanlar Vaktini Yok Eder, Beynini Bok Eder
Ruh Halim Bu Aralar İsyankar

VERSE II

Darbe Dedi, Çıktı GTA Yaması
Elde Kanası, Sıksa Çıkar Kolunun Yarısı
Konumun Yarısı, Hayatım Yarısı Gözlemlerim
Uğraş Olsun Diye Temsil Edin Hamas'ı

Bırakın, Kanasın Kafası, Kafatasçının Tatavası
Tavan Arası Olur Saklandığı Yer
Ülke Cıgara Gibi, Her An Çıkar Zıvanası
Sıçtım Diyenlerin Gösterişi Sıvaması

F-16'ların 'Need For Speed' Takıntısı
Semtte Yanlayan Şahin Gibi Takılması
Baskın Yapan Basının Basılması
Yok Tanka Tekme Atan Vatandaşın Sigortası

Gezi Gibi, Çoğunun Sebebi Can Sıkıntısı
Ne Sağdayım, Ne Solda, Tekti Beko'nun Yaşantısı
E Soruyom, Asker: Polisinle Aran Nasıl?
E Soruyom, Millet: Askerinle Savaş Nasıl?

NAKARAT

Canıma Tak Eder
Zaman Ve Sade Ben Yola Çıkarız
İnsanlar Vaktini Yok Eder, Beynini Bok Eder
Ruh Halim Bu Aralar İsyankar

Yorum Gönder

0 Yorumlar