Bilal Sonses Unuttum İşte Dinle / Sözleri Sözü

Son dönemin en başarılı isimlerinden biri olan Bilal Sonses son söylediği şarkılar arasında yer alan Unuttum İşte çok sevilmiştir.

Büyük bir hayran kitlesine sahip olan genç arkadaşımız Bilal Sonses keşfedilmemiş şarkılar listesinde pansiyonum.blogspot.com adresinde yerini almaktadır.

 Unuttum işte adlı şarkının sözlerini aşağıya ekledik, ayrıca yüklediğimiz video klipten de online olarak dinleyebilirsiniz.

Sözleri:
Yok artık başımda aşkın belası
Bir izin kalmadı kurduğum dişten
Kapandı gönlümde sevda yarası
Unut diyordun ya unuttum işte

Sensiz de düşermiş takvimden günler
Zorlasan da anmaz adını diller
Gideni sanma ki bugünü özler
Unut diyordun ya unuttum işte

Uzaklaştı gönlüm her hatırandan
Kalmadı sen deniz geçen zamandan
Çoktan küle döndü alevle yanan
Unut diyordun ya unuttum işte

0 Comments

Yorum Gönder