Bodrum Masalı Cenk Söylediği Şarkı Dinle ~ Bora Cengiz ~ Bu Aşk Sözleri

Bodrum Masalı 6 Ekim'de 7. Bölümde Cenk'in söylediği şarkıyı sitemize ekledik, heyecanlı bir sahnenin ardından ortamı yumuşatan sıcak bir müzik eşliğinde dizinin tadı bir başka olmuştur.

Buyrun aşağıdaki videodan online olarak dinleyiniz..


Bora Cengiz - Bu Aşk Şarkı Sözleri
Bu gitar ayrılık şarkısı çalmak için çok genç
Bu yükü asla kaldıramaz
Bedenim susuzluğa ruhum olmayışına
Denedim biliyorum alışamaz
Şaka gibi geliyordur belki ya da
Benden öncekilerde ki gibi
Kolayca çabucak olamayacak
Burnum kokundan başım omzundan
Kalbin benim olmaktan cayamayacak
Bu ağ bizi kurtaracak
Bu aşk bizi yaşatacak
indir dinle yükle bodrum masalı 7. bölümde çalan müzik, 6 ekimde çalan şarkı cenk dinle
Bedenim ruhum kalbim alıştı bir kere sana
Vazgeçemez kolayca yalnızlık zor zanaat
Sevgilim kendine diyemem anla
Daha yeni alışırken sana omzumda başınla
Burnumda kokunla veda demem sana bekleme benden
Umarsızca hiç yaşamamışcasına
Dört bir yanımı sarsa da sensizliğim
Karanlık yanı ve korkunçluğu
Korkmam aldanmam uyurum sadece
Yalnızlığın kahpe bir oyunu
Seni benim ellerimden almak
Şansı bile gitti şuan çok erken
Bana olmasa bile aşkımıza güven
Bir masal olalım yıllarca bilinen

Şaka gibi geliyordur belki ya da
Benden öncekilerdeki gibi
Kolayca çabucak olmayacak
Burnum kokundan başım omzundan
Kalbin benim olmaktan cayamayacak
Bu ağ bizi kurtaracak
Bu aşk bizi yaşatacak

Yorum Gönder

0 Yorumlar