Can Kazaz ~ Kendi Halimde Sözleri / Mp3 Dinle

Şimdi bu yazımızda sizlere daha önce herhangi bir söylediği şarkısını paylaşmadığım yepyeni bir isim Can Kazaz'ın sesi hoşuma gittiğinden dolayı Kendi Halimde adlı şarkıyı pansiyonum.blogspot.com sayfamızda paylaşıyorum.

Şarkıya ait sözleride ekledik aşağıdan bakabilirsiniz.

Şarkı Sözü :
Hiçbirinize değil kırgınlığım, dargınlığım
Hiçbir kadına değil yorgunluğum, yalnızlığım
Kendi halimde bir derdim var

Nasıl anlatsam kibar kibar
Kendi halimde bir derdim var
Nasıl anlatsam kibar kibar
Duymaz sağır, uydur bağır
Duymaz sağır, uydur bağır
Duymaz sağır, uydur bağır
Duymaz sağır, uydur bağır
Kendi başıma değil, sarhoşluğum baygınlığım
Hiçbir duruma değil gerginliğim, hoyratlığım
Kendi halimde bir derdim var
Nasıl anlatsam kibar kibar
Kendi halimde bir derdim var
Nasıl anlatsam kibar kibar
Duymaz sağır, uydur bağır
Duymaz sağır, uydur bağır
Duymaz sağır, uydur bağır
Duymaz sağır, uydur bağır

Yorum Gönder

0 Yorumlar