Eda Baba Yemin Ettim Sözleri / Mp3 Dinle

Kendinden emin adımlarla ilerlediği başarılı seslerden birisi Eda Baba söylediği şarkılarla özellikle twitter üzerinden çok fazla mesaj almaktadır.

Takipçilerinin yoğun istekleri üzerine yeni müzikler söylemeye devam eden güzel arkadaşımız son olarak Yemin Ettim şarkısını söylemiştir.


Yemin ettim şarkısına ait video klibi sitemize yükleyeceğiz, ayrıca sözlerinede aşağıdan ulaşabilirsiniz.

Şarkı Sözleri
Asırlardır yalnızım pişmanım alın yazım
Bir öfkeye mahkum ettik herşeyi
Bir yemin ettim ki dönemem
Hüzün tünellerinde soldum kederlerinde

Cehennemde yansın bu dilim
Bir yemin ettim ki dönemem
Seni versinler ellere beni vursunlar
Sana sevdanın yolları bana kurşunlar

Kıyametler kopuyor zavallı yüreğimde
Tükendim tükendim tükendim artık
Hiçmi özlemedin hiçmi hakkım yok
Bir ara bir sor Allah aşkına

Seni versinler ellere beni vursunlar
Sana sevdanın yolları bana kurşunlar
Asırlardır yalnızım pişmanım alın yazım
Bir öfkeye mahkum ettik herşeyi

Bir yemin ettim ki dönemem
Hüzün tünellerinde soldum kederlerinde
Cehennemde yansın bu dilim
Bir yemin ettim ki dönemem

Seni versinler ellere beni vursunlar
Sana sevdanın yolları bana kurşunlar
Seni versinler ellere beni vursunlar
Sana sevdanın yolları bana kurşunlar

Kıyametler kopuyor zavallı yüreğimde
Tükendim tükendim tükendim artık
Hiçmi özlemedin hiçmi hakkım yok
Bir ara bir sor Allah aşkına

Seni versinler ellere beni vursunlar
Sana sevdanın yolları bana kurşunlar
Seni versinler ellere beni vursunlar
Sana sevdanın yolları bana kurşunlar

Yorum Gönder

0 Yorumlar