Emar ft. Canfeza Ömer Oral ~ Tünel Rap Sözü Sözleri Dinle

Ne yalan söyleyim rap müzikten ne ara böylesine uzak kalabildim kendime şaşırmaktan ziyade kızdım diyebilirim. Böylesine bir eser rap müziğe aşık eder adamı iddia ediyorum.

 
Emar – Tünel (ft. Canfeza & Ömer Oral) Şarkı Sözü

Nakarat (Emar):
Çok değiştin, ama aslın hâla bende,
Paylaşamam seninle bile
Duyarsın düşünce dile.
Her gün, her gün, her gün…

Canfeza:
Kimi insan için gün erken başlar.
Kimi insan içinse gece geç biter.
Kimisinde ölümsüzdür aşklar,
Aşk dediğin, kiminde bir gece de yiter.

Gezegenin her yerinde kokun var
Çıkamadım hâla yokluğunun şokundan.
Bir unutmayı öğrenemedik okulda
Eros sen de bir yalansın, okunda.

Gözden ırak olan, gönülden de ıraktır.
Sevmeye başlayınca sevilmeyi bıraktım.
Gözümde abd, gönlüm de ıraktın.
Zamana bırakmayı da, zamanla bıraktık.

Sen beni, ben herşeyi yitirdim
Kader bizi nasıl başlattıysa öyle bitirdi
Nasıl çekildiysem sana, öyle itildim,
Nasıl götürmüştün beni de, böyle zor getirdim.

Nakarat (Emar):
Çok değiştin, ama aslın hâla bende,
Paylaşamam seninle bile
Duyarsın düşünce dile.
Her gün, her gün, her gün…

Kokun var evimin her köşesinde
Dokunur kanıma şarkılar her hecesinde
Yenilip yenilip sana her seferinde
Zoruma gidiyor yaşamak her nefesimde.
Her nefesimde… Her nefesimde,
Her nefesimde sen, sen.

Emar:
Çok edepli gitti ruhum bile duymadı.
Oysa çıt çıkarsa duyar uyanırdım
Duyduklarım gitmeme yetmedi
Gitmemem; bi kalman etmedi.

Bir elveda demiş, giderken bana sözde
Nasıl ağlamazsın yüreğim kavruluyor közde
Harcanıyor hayallerimiz el elinde
Bir umut daha yoğuluyorum boğ elinle.

Yüzüm günyüzü görmüyor değmiyor hiç gün eli
Ne yazık sonu sana çıkmıyor bu tünelin.
Dar bir eşikten sana kaçırdım aklımı
Dünya açık bir cezaevi, çitleri tenin.

İçtiğim şu yemin boğazımda durur
Her tarafım yara, değ birine dur
Hâla dağınıksın, arkanı topluyorum
Kalbin ortasına cehennem mi konur?

Sen, Allah’ın bana bak sana yazdım deme şeklisin,
Gözlerinden okuyorum.
Her gün, her gün, her gün…

Nakarat x2 (Emar):
Kokun var evimin her köşesinde
Dokunur kanıma şarkılar her hecesinde
Yenilip yenilip sana her seferinde
Zoruma gidiyor yaşamak her nefesimde.

Şiir (Ömer Oral):
Sessiz ol hazanım
Hüzzamdır bu gelen
Gittikçe kaybolduğum bu tünel
Karanlığın en deminde bir elem
Saklandı hislerin gizlendi mâbedin
Kaldım arafın ortasında
Yok mu yardım eden?
Aşıklar ölmez derler
Ölen aşk uğruna kör olur
Körü körüne kör kütük lâl olur
Ferhat olur
Kerem olur
Mecnun olur
Hani dalıp gidersin ya bu tünelde
Hayat sevene zindan olur.
Zindan olur. Zindan olur.

Yorum Gönder

0 Yorumlar