Fatma Turgut Şarkıları ~ İlkbaharda Kıyamet Sözleri / Mp3 Dinle

Farklı bir saç tarzı ile müzik dinleyicilerin karşısına şık bir video kliple merhaba diyen Fatma Turgut'un single çalışması tamamlanmıştır.

İlkbaharda Kıyamet adlı şarkısını seslendiren güzel sesli sanatçımızı beğendim açıkcası, sesi ve dinleyiciye verdiği duygular oldukça etkileyicidir.
Şarkı Sözü :
Şeytan melek değildik
Huzur zordu biz cahildik
Sen bana bir emanettin yaralı çocukluğumdan
İlkbaharda kıyamettin vuruldun tomurcuğundan

Belki de böyle öğreniriz
Mutluluk ne aslında
Girip boyumuzdan büyük günahlara
Şu yarım aklımızla

Dünya büyük çok küçük ellerim
Seni tutmaya bile yetmiyor
Kan revan şu çocuk kalbim
Koca hüzünlere kafa tutuyor

Şeytan melek öğrendik
Yaralandık kirlendik
Kendimi feda ettim baktım kan durmayacak
Ağlayıp veda ettim kendine iyi bak

Tek göz bir yuva bir güzel söz yeterdi bana
Çiçekler açardı güneşler vurunca camına

Dünya büyük çok küçük ellerim
Seni tutmaya bile yetmiyor
Kan revan şu çocuk kalbim
Koca hüzünlere kafa tutuyor

Yorum Gönder

0 Yorumlar