İkinci Şans Film Müziği Özcan Deniz Söylediği Şarkı Dinle

Sesinin güzelliğini konuşturan özcan deniz başrollerini Nurgül yeşilçay ile birlikte oynadığı ikinci şans filminde çok güzel bir türkü performansı sergilemiştir..

Nurgül Yeşilçay A öldüm bittim eridim diyerek sözlerine devam ettiği bu şarkının sözlerini sitemize ekledik, birazdan ekleyeceğim video klibiyle hem film müziğini dinleyip hem de fragman tanıtım videosunu izleyebileceksiniz..

Hangi Bağın Bağbanısan
Hangi bağın bağbanısan gülüsen
Aldın aklım ettin beni deli sen amman
Kırk yıl kalsa gene kendi malımsan
İsterem ki bir gün evvel gelesen amman

Öldüm bittim eridim kül oldum amman
O senin aşkın elinden bayıldım amman
Sesin aldım yüzünü de gördüm ayıldım amman

Diyarbakır etrafında bağlar var
Fitil işler yüreğimde yaram var amman
Sen gidersen benim başka kimim var
İsterem ki bir gün evvel gelesen amman

Öldüm bittim eridim kül oldum amman
O senin aşkın elinden bayıldım amman
Sesin aldım yüzünü de gördüm ayıldım amman

Karşı dağın kumruları seslenir
Yaylasında türlü ceylan beslenir amman
Koy başım dizine yatım uzanım
İsterem ki birgün evvel gelesen amman

Öldüm bittim eridim kül oldum amman
O senin aşkın elinden bayıldım amman
Sesin aldım yüzünü de gördüm ayıldım amman

Yorum Gönder

0 Yorumlar