Kalbimdeki Deniz Dizi Müzikleri Dinle - İlk Bölümde Çalan Şarkı Hande Yener Deli Gibi Dinle

Fox tv ekranlarında yeni başlayan dizilerin arasına bir yenisi daha eklenmiştir.

22 Ekim Cumartesi akşamı izleyicilerle buluşan beklenen dizi Kalbimdeki Deniz ilk bölümüyle dikkatleri üzerine toplamıştır, özellikle twitter adresinde yapılan başlıca paylaşımlara baktığımızda büyük bir oranda dizi hakkında güzel yorumlar övgüler görmekteyiz.

Bu konumuzda sizlere sahnede yer verilen gece külübünde eğlenme esnasında arka fonda Hande Yener'in söylediği Deli Gibi adlı şarkı çalmıştır. Bu hareketli müzikle izleyenler keyifli vakit geçirmiştir. Bu şarkıyı dinlemek isteyen arkadaşlar için sözleriyle birlikte dinleyebileceğiniz video klibi sitemize yükledik.

Ben değişmem sen değiş
Başka laf bilmedin
Böyle gitmez ki bu iş
Belli ki sondayız
Tarih olman çok yakın
Tek yöne bir bilet
Al ve git dönme sakın
Sen anca hep kalp kırarsın
Aşk senin neyine
Bu şarkıyı sana tuttum
Aç pansiyonum.blogspot.com
sesi dinle Deli bile deli bile deli
bile veriyor Senden daha iyi kararlar
Deli bile deli bile deli bile
Ara sıra laf anlar
Beni bile beni bile beni bile değil
Asla sen daha kendini avuttun
Beni bile beni bile beni bile
Aşktan soğuttun

Yorum Gönder

0 Yorumlar