Melodi Özbatur Yalnızlığım Sözleri / Mp3 Dinle

Melodi Özbatur ismini bir yerlerden hatırlayacaksınız? Bu ismi uzun bir aradan sonra tekrar denk geldiğimde şaşırdım, kendime sürekli sordum nereden hatırlayacağım?

Sonrasında ufak bir araştırma yaptığımda daha öncesi O Ses Türkiye müzik yarışmasına katıldığını öğrendim işte tam orada dank etti kafama yarışmadan kalmış demek ki bu isim diyerekten söylediği onlarca şarkı arasından sizlere yeni bir şarkı olan Yalnızlığım adlı müziğini paylaşmak istedim.

Şarkının sözlerini ve video klibini sitemize ekledik online olarak dinleyebilirsiniz.
 Şarkı Sözleri :
Yeni tanıştık belki de
Ama kimbilir belki de hep vardın
Eşlik ediyordun sessiz ve sinsice belki de
Şimdi şimdi anlıyorum
Kurnazca ayırdın beni beki de
Lime lime savurdun sevdiklerimi
Belki de

Yalnızlığım
Yaşamak zorunda olduğum beraberliğimsin
Yalnızlığım kanımsın canımsın
Sen benim çaresizliğimsin

Yalnızlığım
Bugünüm yarınım
Sen benim hüzünlerimsin
Yalnızlığım
Tek bilebildiğim sen benim
Vazgeçilmezimsin

Senin olmamı istedin
Ama belkide bir aşık gibi
İnatla bunca zaman kendine sakladın
Belki de bir tohum gibi serpildin
Filizlendin ben oldun belki de
Yatağımı bile paylaşabilmek için
Benimle

Söz-Müzik: Zuhal Olcay

Yorum Gönder

0 Yorumlar