Nesrin Kopuz Sevme Sözü Sözleri Mp3 Dinle

Nesrin Kopuz fırtınası devam ediyor, söylediği şarkılar sayesinde sesinin güzelliği binlerce kişiyi etkileyerek son günlerde sosyal medya üzerinde en çok paylaşılan videolar arasında yerini alan Sevme adlı şarkısını söyleyen Nesrin Kopuz'un sosyal hesaplarını aşağıda paylaştık.

Sevme adlı yüreklerimizi sızlatan bu müthiş şarkıyı sitemizden online dinleyiniz , ayrıca şarkının sözüne bakınız.

İnstagram: https://www.instagram.com/nesrinkopuzz/
Twitter: https://twitter.com/nesrinkopuz
Facebook: https://www.facebook.com/nesrinkopuzz/

Şarkı Sözleri :
Nasil anlatiyim pismanligimi
Sensiz ne haldeyim sorma sorma
Sana bakanlara dusmanligimi
Cahilligime de yorma yorma

Sen gideli her sey renginden oldu
Gonlumun gulleri sarardi soldu
Hayatimin gulen yuzu kayboldu
Of bir cift dilegim var kirma kirma
Ah bir cift dilegim var kirma kirma

Tutma benim gibi onun elini
Onu benim gibi sevme sevme
Ben kimseyi sevmedim senin gibi
Sen de benim gibi sevme sevme
Sen de benim gibi sevme sevme

Nasil sever nasil kiskanirmisim
Nasil da gitmene sessiz kalmisim
Sen gitmissin ama ben anlamisim
Hala seviyorsan durma durma

Bakma benim gibi onun yuzune
Of ona yuregini verme verme
Akma benim gibi onun gozune
Gonul sarayini serme serme
Ah gonul sarayini ona gosterme

Tutma benim gibi onun elini
Onu benim gibi sevme sevme
Ben kimseyi sevmedim senin gibi
Sen de benim gibi sevme sevme
Sen de benim gibi sevme sevme
Ah sen de benim gibi sevme sevme

Yorum Gönder

0 Yorumlar