Sensiz Olmuyor Yerine Konmuyor Mp3 Dinle Sensiz Olmuyor Sözleri

Seviyor Sevmiyor 12. Bölümde Yiğitin Söylediği Sensiz Olmuyor Yerine Konmuyor

Seviyor Sevmiyor dizisi 12. bölüm fragmanı Atv ekranlarında yayınlanmıştır. Yayınlanan yeni fragmanda dikkatimi çeken Yiğit’in söylediği şarkıdır..

Yiğit’in söylediği sensiz olmuyor, yerine konmuyor kimsenin eli senin gibi dokunmuyor sözleriyle devam eden şarkı hoşuma gittiği için sizlerle paylaşmak istedim. Başarılı sanatçımız Yaşar’ın seslendirdiği Sebepsiz Fırtına müziği Seviyor Sevmiyor dizisinin yakışıklı oyuncusu Yiğit'in söylemesi izleyicileride mutlu etmiştir.
 Seviyor Sevmiyor 2 Ekim Yiğit'in Söylediği Şarkı Kimin, Seviyor Sevmiyor 2 Ekim Yiğit'in Söylediği Şarkı?, Seviyor Sevmiyor Adını camlara yazdım okunmuyor şarkısı indir mp3 yükle
Aşağıdaki videodan online olarak hem fragman videosunu paylaştık hemde dizide çalan şarkının orjinal klibini paylaştık ayrıca sözlerini merak eden arkadaşlar içinde sözlerini ekledik..

Seviyor Sevmiyor 2 Ekim “Sensiz Olmuyor Yerine Konmuyor” Şarkı Sözleri

Gerilir büyür ah
Bir sebepsiz fırtına
Kardeşidir umut aşkın
Kalan elinde avucunda

Fırtınalardan kurtar beni ya
Batırma gemilerimi
Umutlar aşkın teknesi ya
Umutlarım tükendi

Sensiz olmuyor yerine konmuyor
Kimsenin eli senin gibi dokunmuyor
Karlara inat yürürüm yollarına
Adını camlara yazdım okunmuyor

Gerilir büyür ah
Bir sebepsiz fırtına
Kardeşidir umut aşkın
Kalan elinde avucunda

Fırtınalardan kurtar beni ya
Batırma gemilerimi
Umutlar aşkın teknesi ya
Umutlarım bulutlanır
Adına düğümlenir

Sensiz olmuyor yerine konmuyor
Kimsenin eli senin gibi dokunmuyor
Karlara inat yürürüm yollarına
Adını camlara yazdım okunmuyor

Yorum Gönder

0 Yorumlar