Soner Avcu ~ Bize Kalsa Sözleri / Mp3 Dinle (Hayat Bazen Tatlıdır) Müziği

Hayat Bazen Tatlıdır dizisinde hikayeler derinleştikce heyecanlar daha fazla artmaktadır, son bölümde vapurda kavga sahnesinin ardından denize düştüklerini izledik sonrası ise yeni bölümde yer alacaktır bildiğiniz üzere..

Açıkcası bu konuyu merak ettiğimi söyleyebilirim fakat bu akşam izleyip göreceğiz neler olacağını.. 3. bölüm fragmanında çalan şarkıyı merak eden arkadaşlar olduğunu farkettim işte bu yüzden sizlere dinleyebilmeniz için video klibini sitemize ekledim hemde şarkının tamamı..

Kim söylüyor olduğunu merak eden arkadaşlara ise Soner Avcu diyerek diğer şarkılarınıda dinlemenizi tavsiye ediyorum..



Başka birisine sorar gibi
Aşk’a yoldan duramadım
Yakalansamda bırakmam kendini yollara
Yeni baştan kaderimi yazacak bile olsam
Bize kalsa sonralar
Bakmam geride kalan içine
Bakmam hiç onlara
Gelip alsan korkmadan
Aşktan geriye kalan kalbimi bana seni hatırlatan
Yakalansam da bırakmam kendimi yollara
Yeni baştan kaderimi yazacak bile olsam

Yorum Gönder

0 Yorumlar