Tatlı İntikam 29 Ekimde Çalan Adını Verdim Bir Yıldıza Dinle

Tatlı İntikam Kanal D ekranlarında yayınlanan sevilen ve en çok izlenen dizileri arasında yer almaktadır.

Dizide yer alan karakterlerden Pelin ve Sinan'ın arasındaki soğuk rüzgarlar esmeye devam etmektedir.

Duygusal bir sahnede yer verilen Bana Sebepsin adlı müziği oldukça beğenilmiştir, bu akşam ki yayınlanan son bölümde çalan bu şarkıyı sitemize ekledik, aşağıdan sözlerine ulaşabilirsiniz.

Yüklediğimiz video klipten de online olarak dinleyebilirsiniz.

Tatlı İntikam 29 Ekim İster götür yanında İster bırak öyle git Şarkısının Sözleri

İster götür yanında
İster bırak öyle git
Bir yürek var şuramda
Her zaman sana ait

Bilmem hatırlar mısın
Bir masaldık olmayan
Gerçeğin çöllerinde kalmış
İki cahil fidan

Adını verdim bir yıldıza
Sana güvenmiş her yalnıza
Bana sebepsin
Yağmur gibi yağmaya

Bitsin artık bu ıssız gece
Her cevabın bir bilmece
Sozlerle.com sozlerle
Bana sebepsin
Yangın gibi yanmaya

Yorum Gönder

0 Yorumlar