Ukte Son Sigaram Sözleri ~ Ukte Son Sigara Şiir Sözü Dinle



Ukte Son Sigaram Sözleri

Güzel Gözlüm Benim Dönsün Artık Bana
Koklarım Son Defa , Çık Gel Canımın İçi
Bir Gün Gelip Sorsan Ki Bana , Sigaran Mı Ben Mi ?
Diye Sigara Derim Sonra Alınır Gidersin.
Ama Sen Bilmezsin Ki O Sigarada Sen Varsın
Tütünün Yanına Biraz Da Sen Karışmışsın,
Her Gece Biraz Daha Başımı Döndürüyor,
Ve Biraz Daha Beni Kendine Bağlıyorsun
Paketin Üzerinde Öldürücü Yazıyor,
Diyorum Ya Bende İşte , Tıpkı Bir Sigara Gibisin.
Seni Her Çekişim De Biraz Daha Yaklaşıyorum Ölüme ,
Biraz Daha Bağlanıyor , Ve Biraz Daha Çekiyorum Seni İçime
Kokun Onu Andırıyor Biraz Tütün , Biraz Sen.
Dumanını Üflemek İstemiyorum Çünkü ,
Sende Karışıyorsun Ardından Bütün Dumanların İçine
Dumanımı Verin Bana Kavuşamadım Ona , Buluşamadım Yarime.
Döneyim O Yarime , Gözlerim Seni Arar Beklerim O Yola
Özledim Her Şeyim Ölürüm De Yorulmam O Güzel Gözlerin
O Tatlı Bakışın İçime İşledi Çok Sevdim Seni Ben

Şiir
indir dinle yükle, ukte şiiri sözleri son sigaram rap müzik dinle
Sigaram Benim İçin Yanarken , Sen Beni Sigaran Gibi Yakıyordun
Tadını Alamayınca , Bir Kez Daha , Sonra Bir Daha Ve Tekrar
Her Gün Defalarca , Yeniden Hesap Sormadan Pes Etmeden Yanıyordum Sana
Benim İçin Yanan Sigaran Gibi Adeta
Arada Çekmediğim Zamanlarım Oluyordu Sigaramı, Hani Sen Diyordun Ya.
Sigaram’Dın Ya İçime Çekmeden Bırakınca,
Doyamıyordum Sana, Vazgeçemiyordum
Görüyor Musun ? Seni Düşünürken Dalı Çekemedim Bak Yine
Ama Bitiyor , Sönüyorsun Son Kez İçime Çekmeden Gidiyorsun
Bekle Biraz Be Sevdiğim Acelen Ne ?
Yoksa Yine Mi ? Değeceksin Başkalarının Dudaklarına .
Sen Kayıp Gitme Ellerimden Diye , Sigaramı Peş Peşe Yakıyorum Anla !
Gecelerce Bekledim Hasret Kaldı Yüreğim Kokuna Be Meleğim .
Değiştim Sevgilim Gittiğinden Beri , Koyamadım Yerine Sevemedim Kimseyi
Ama Elinde Sonunda Bitiyorsun Sende , Biraz Daha Kal Be Canımın İçi .
Bırakıp Gitmenin Sebebi Ne ? Az Daha Dur Son Kez.
Son Kez Çekeyim Seni İçime

Yorum Gönder

0 Yorumlar