Bana Sevmeyi Anlat 10. Bölüm Çalan Tutsak Şarkı Dinle (Sezen Aksu)

Bana Sevmeyi Anlat dizisi bu akşam yayınlanan bölümde çalan şarkı 10. bölümde bomba etkisi yaratmıştır, izleyen herkesin beğenisini kazandığı duygusal bir sahnede yer verilen Sezen Aksu'nun Tutsak adlı şarkısını ilk kez duyanlar çok büyük ayıp etmiş olurlar.
10. bölümde çalan bu müziği sitemize eklediğimiz video klipten orjinal halini dinleyebilirsiniz, birazdan ise dizideki sahneyi ekleyeceğiz.

Şarkı Sözü :
 İhaneti sende gördüm
Sende şiddeti gördüm, aşkı gördüm
Yanarak içinden geçtim aşkın
Kor olmadan küle döndüm

Dokun bana, bana dokun ne olur
Hasretinden öldüm
Kopar zincirleri, yeniden gel
Durmadan gel, hep gel


Ben sana tutsak, sen bana yasak
Gel günahlarla, korkularla gel
Ben savunmasız, çırılçıplak
Sen hesaplarla sorgularla gel

Geçiyor günler çok üzgünüm
Geçiyor akşamlar sessiz
Geceyi yırtar yalnızlığım
Güneşi yakarım sensiz

Yorum Gönder

0 Yorumlar