Bodrum Masalı 11. Bölüm Çalan Çözümüm Yok Şarkı Dinle (Işıl Özsüt)

Bodrum Masalı dizisi tüm heyacanı ile devam ederken Dizinin 11.bölümünde çalan Çözümüm Yok şarkısı izleyenler ve dinleyenler tarafından oldukça beğenildi.

Bodrum masalı dizisinde çalan çözümüm yok şarkısını kim seslendiriyor?
Bodrum masalında 11. bölümde çalan şarkıyı Işıl Özsüt  seslendiriyor.

Çözümüm Yok bodrum masalında çalan şarkı sözleri
En büyük suçum sensin zaman zaafım ,
En aptal hatalarım çocukça rüyalarım
Görmezden geldiğim onca şey
Gömülü sandığım duygularım

Bir tokat gibi çarpar bazen
Dahada derine saklarım
Uzaklaşmak mı çözüm
Benim çözümüm yok
Bozuk gibi sarar filmim
Sonu gelmez başı yok

Seni Sevmemek mi çözüm
Benim çözümüm yok
Kendi içimde oldum kördüğüm
Sonum yok başım yok
Uzaklaşmak mı çözüm

Benim çözümüm yok
Bozuk gibi sarar filmim
Sonu gelmez başı yok
Seni Sevmemek mi çözüm
Benim çözümüm yok

0 Comments

Yorum Gönder