Deniz Tekin Deniz Koydum Adını Sözleri / Mp3 Dinle

Deniz Tekin sahne aldığı Kadıköyde bir mekanda dinleyenlerine müzik ziyafeti sunmaktadır.

Deniz koydum adını adlı şarkıyı seslendiren güzel sesli bayan arkadaşımızın kendine has tarzlarıyla bakın nasılda eğlendiriyor dinleyenleri..

Deniz Tekin şarkılarıyla keşfet fm kanalı sayesinde tanışmıştım pansiyonum.blogspot.com..

Mekanda Deniz Tekin'e eşlik eden topluluğun sesini duyuyoruz.


Şarkı Sözleri
Nerde kendini bilmez çocuklar
Bir sabah öylece çekip gittiler
Çınladı alkışlar kör sokaklarda
Yankısı kime kaldı

Deniz koydum adını
Kederi bende kaldı
Uzak köyler kurdum birbirine
Denizine aldandım

Acının surlarında ateşler yaktık
 Vuruldu şehirler soluksuz kaldık
Kendine çekildi bütün zamanlar
Gölgeler orda kaldı

Deniz koydum adını
Kederi bende kaldı
Uzak köyler kurdum birbirine
Denizine aldandım

Yorum Gönder

0 Yorumlar