En İyi Benim Arzu Subaşı Kimdir Nereli Kaç Yaşında 16 Kasım izle

En İyi Benim programının çok konuşulacak ismi kesinlikle Arzu Subaşı'dır.

Arzu Subaşı 24 yaşında eğitim hayatına devam eden öğrenci bir bayandır. Damat adayı Okhan'a talip olan Arzu'nun gözü erkeğin gelirinde olması ve aylık kazancının 20 bin lira olması gerekiyor demesi En İyi Benim programını izleyenlerin dikkatini hemen çekmiştir.

Kendisini şu sözlerle tanımladığını biliyoruz sakin görünür içinde çılgın bir çocuk olduğunu belirten Arzu sarışın uzun boylu renkli gözlü erkeklerden hoşlanıyor birlikte olacağı erkeğin kazancının 20 bin lira olması gerektiğini belirtti.

Şu aşağıdaki yazılarımızda dikkatinizi çekebilir?

En İyi Benim - Okhan Gökçe Kimdir?

En İyi Benim - Türkmenistanlı Maral Kimdir?

En İyi Benim - Arya Sarmin (Ses Sanatçısı) Kimdir?

0 Comments

Yorum Gönder