Hilal Feride Akın İntihaşk Sözleri / Mp3 Dinle

Bu yazımızda siz müzik severlere Hilal Feride Akın'ın söylemiş olduğu İntihaşk şarkısının video klibini paylaşacağız. Sözleri Onur Can Özcan adında genç bir arkadaşımıza ait olan bu güzel eseri daha önce kendiside söylemiştir.

Son zamanların popüler ismi Hilal Feride Akın'da kendi tarzıyla çok güzel söylediğini açıkca belirtebiliriz. Pansiyonum.blogspot.com size soruyor.. Peki iki performansın video klibinide sizlere buradan paylaşıyoruz yorum sizin sizce hangisi daha güzel okumuştur?

İntihaşk şarkısının sözlerini aşağıdan bulabilirsiniz.

Onur Can Özcan İntihaşk ;
Hilal Feride Akın İntihaşk ;
 
Onur Can Özcan - İntihaşk Şarkı Sözleri / Sözü

Yarın olmaz bugün.
Yarım olmaz bütün.
Benim ol bu gece.
Yazı görse gözüm,
Kışı unutmaz özüm.
Bitmez bu gece.

Ötesi mi var?
Yalnızlığı yalnız,
Seninle aldattım.
Kıskandı yıldızlar.
Aşka inanmayanlara,
Seni anlattım.
Karardı ay.

Bırakın beni kendim giderim
Alıştım artık yalnızlığa.
Bildiğin gibi değilim,
Sildiğin gibiyim hala.
Seni sevmek intihar da,


Sevmemek ihtimal bile değil.
Aşk elbisesi en güzel
Sende duruyor ama ne acı,
Terzin ben değilim.

0 Comments

Yorum Gönder