İşte Benim Stilim Aylin Ençok İfşa Resimleri / Sevgilisi Kaç Yaşında Nereli

İşte Benim Stilim Aylin Ençok Kimdir ? Kaç Yaşında Boyu ve Kilosu
Muhteşem jürisi ile İşte Benim Stilim yeni sezonu ile yine gündeme oturmaya aday. Yeni yarışmacıları kimler sorusu yanıt buldu. İşte Benim Stilim Aylin Ençok kimdir, kaç yaşında ve boyu kilosu gibi detayları haberimizin devamında bulacaksınız. Bu sezonda jüri üyelerine eklenen Kerimcan Durmaz ile birlikte eski ve sevilen jürisi İvana Sert, Uğurkan Erez, Kemal Doğulu ve Nur Yerlitaş yer alacak. Yine yarışmanın sunuculuğunu başarılı isim olan Öykü Serter üstlenecek. İlk bölüm ile tüm yarışmacıların bilgileri gelmeye başlayacak.

İşte Benim Stilim Aylin Ençok Kimdir ?
Yeni sezon yarışmacıları arasında yer alan Aylin Ençok etkili ve iddialı isimlerden birisidir. İşte Benim Stilim yeni sezon 21 Kasım Pazartesi ilk bölüm ile ekranlarda yerini alıyor. Aylin ise tarzı ve karakteri ile adından sıkça söz ettireceğe benziyor.

Adı : Aylin Ençok
Yaşı : 21
Boyu : 1,69
Kilosu : 43
Mesleği :
Yaşadığı Yer : İstanbul
Burcu : Balık

Yorum Gönder

0 Yorumlar