İşte Benim Stilim Kerimcan Durmaz Kimdir Yeni Sezon Tv8

Bugün sevindirici bir haberi almış bulunmaktayız, sabırsızlıkla beklediğimiz İşte Benim Stilim programı Kasım ayında yayınlanmaya başlayacaktır.

işte benim stilim kerimcan ile ilgili görsel sonucu
İşte Benim Stilim Tv8 ekranında ne zaman hangi tarihte yeni sezonu başlayacak olması merak ettiğimiz konular arasında yerini almaktaydı ki bu merakımızı yarışmanın en popüler juri üyesi Nur Yerlitaş instagram adresinden yeni sezonun tanıtımı olan bir video paylaşımında bulunmuştur.
işte benim stilim ile ilgili görsel sonucu
Bu video ile birlikte takipçilerine İşte Benim Stilim yeni sezonun başlangıç tarihinide paylaşmıştır. Ünlü modacı, paylaşımın açıklama kısmına "İşte Benim Stilim 21 Kasım Pazartesi Günü Tv8 de başlıyor." notunu yazarak programın yayın tarihini açıkladı.


Diğer bir müjdemiz ise Kemal Doğulu geri dönmüştür, böylelikle efsane juri üyesi tamamlandı ayrıca daha başka bir isimde katılmıştır ki programın kadrosuna işte bunun çok farklı olacağını düşünmekteyim.
işte benim stilim ile ilgili görsel sonucu
Son zamanlarda magazin dünyasından adı hiç eksik olmayan sosyal medya fenomeni Kerimcan Durmaz'da artık İşte Benim Stilim yarışmasına dahil olmuştur. Kerimcan'ın ne yapacağına dair herhangi bir açıklama malasef yapılmadı hep birlikte izleyip göreceğiz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar