Kiralık Aşk 60. Bölüm Son Sahne Çalan Ateş Böceği Şarkı Dinle

Kiralık Aşk 60. Bölüm 11 Kasım Cuma günü yayınlanmıştır. 2. Sezonda izleyiciler açıkcası sıkılmaya başladı diziden Sosyal medya üzerinden yapılan paylaşımların çoğunluğu güzel yorumlar alsada dizinin ilk sezonunda elde ettiği primi şuanda güzel güzel harcamaktadırlar dizi senaristleri.

2. Sezonda bilmem kaç bölümdür Pamir üzerinde kurulu saçmalıklarla dolu senaryolar artık aşırı sıkmaya başladı Kiralık Aşk'ın içinde kiralık aşk denemesi başarısız oldu zorlatmayın artık farklı senaryolar üretin arkadaşım!

Gelelim diğer bir konu şu Seda hanımın halleri nedir abi ? Kadını ilk 2 bölümden sonra kaybettik !! Vay kaliteli bir oyuncu daha demiştim ki kursağımda bıraktınız aptallaştırarak! işlediğiniz aşk bu şekilde olmamalı tamam sevmeli benliğinide kaybetmeli zaman zaman fakat aptal aptal hareketleri ve uzadıkca uzuyor ki bu halleri artık yeter be diyorum kanalı değiştiresim geliyor!

Enişte beyi dahil edilip bir an önce iş seyehatları düzenlenmeli farklı ortamlar gösterilmeli, diğer şirketler arası görüşmeler rekabetler olsun. Bakınız geçen sezon ki maliyetten kaçılmadı seyir zevki dizinin kalitesi bir o kadar arttı. Senaristleri aynı ise bilemem bu sezon baya baya maliyeti kıstınız izlemesi keyif vermiyor.

Cuma günlerinin alternatif bir dizisi başlıyor demiş olayım Kiralık Aşk cepteki reytinglerle nereye kadar? Tahtını sallarlar kendine gel bir an önce..

Kiralık Aşk son sahnede çalan Mithan Can Özer'in söylediği Ateş Böceği şarkısını sitemize eklediğimiz videodan online olarak dinleyebilirsiniz.

Şarkı Sözleri :
Kalbimi kopardılar
Kim bilir kaç kez
Hiç hakkım yok şikayete
Bile bile lades
Belki de acısından beslendim aşkın
Yoksa bir gün bitmez miydi
Bu edepsiz heves

Sıra senin hadi üz beni
Yaza koyar mı güz beni
Geceleri gündüzleri
Aşk aşk diye çekmedim mi

Şimdi bana bir hicazkar
Ya bir körpe yar ya yine efkar
Giden gitti yan ateş böceği
Şarkını söyle sazını çal

İnsan kaç kere tutar
Yandıkça ateşi
Git gide fark etmiyor
Yaranın üçü beşi
Ne tövbe bilir gönül ne biter öfkesi
Uçar uçar düşer kalbe
Bir kuş sürüsü

Sıra senin hadi üz beni
Yaza koyar mı güz beni
Geceleri gündüzleri
Aşk aşk diye çekmedim mi

Şimdi bana bir hicazkar
Ya bir körpe yar ya yine efkar
Giden gitti yan ateş böceği
Şarkını söyle sazını çal

Söz: Sezen Aksu
Müzik: Sezen Aksu

Yorum Gönder

0 Yorumlar