Hayat Bazen Tatlıdır Onur Söylediği Şarkı Sen Sevda mısın Dinle



Hayat Bazen Tatlıdır dizisi 5. bölümde fırtına gibi esmeye devam ediyor. 13 Kasım Pazar akşamı yayınlanacak bölümde birbirinden özel sahnelerin ve farklı duyguların yaşanacağını bildirmek isteriz ki bu akşam son bölüme damgasını vuran en önemli olay bence Onur'un söylediği şarkıdır.

Pansiyonum.blogspot.com adresi olarak Onur'un söylediği Sen Sevdamısın adlı müzik Buray'a aittir. Burayın söylediği orjinal video klibi ve şarkı sözünü sitemizde aşağı tarafta paylaştık sizinle.

Hayat Bazen Tatlıdır dizisinde yer alan Onurun sahnesini ise şimdilik fragmanda yer verildiği kadarıyla paylaşıyorum bölümün sonunda bu bahsettiğimiz sahnenin videosunu sitemize yükleyeceğiz takipte kalınız.



Umut yok, bir ışık yok gözlerinde,
Ben hala bekleyenim olsun
Ateş yok sıcaklık yok ellerinde
Ben yanarım aşkın sağolsun
Sen kapımı çalan sızım gir içeri
Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan
Püsküllü belam olup, derde salan
Sen sevda mısı
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukte kalan
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan
Püsküllü belam olup, derde salan
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukte kalan
Sen kapımı çalan sızım gir içeri
Buray xsarkisozleri.com şarkı sözü
Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen sevda mısın yoksa yalan dolan(x2)
Püsküllü belam olup, derde salan
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde,
Benim içimde ukte kalan

Yorum Gönder

0 Yorumlar