Rafet El Roman & Soner Gerçeker ~ Hak Etmedim Seni Sözleri / Mp3 Dinle

Rafet El Roman & Soner Gerçeker Hak Etmedim Seni Sözleri / Mp3 Dinle

Rafet El Roman ile birlikte Soner Gerçeker söyledikleri Hak Etmedim Seni adlı şarkısı efsane olmuş.
İkilinin süper ses uyumu bana yıllar öncesi buna benzer bir olayı anımsattı.

Sizde hatırlarsınız belki Yusuf Güney ilk olarak Rafet El Roman ile birlikte söyledikleri bir müzik ile müzik dünyasına hızlı bir giriş yapmıştı değilmi şimdi hatırladınız mı demek istediğimi..
Biliyorum çok hatalıydım
Sana bu yanlışı başta yaptım
Beni sevdin, değerini bilemedim
Aslında ben seni hiç hak etmedim.

Ne olur bir söz söyle
Yüzüme bakma böyle
Suskunluğun yakar beni
Karşımda durma öyle

Hiç sevmedim de, kırılmadım de
Sensiz de hayatı yaşarım de
Hiç ağlamam de, şaşırmadım de
Seni şimdiden bile unuttum de...
Söz-Müzik: Soner Gerçeker

Yorum Gönder

0 Yorumlar