Umut Yok Bir ışık Yok Gözlerinde / Hayat Bazen Tatlıdır Buray Sen Sevdamısın Dinle

Buray'ın 2015 yılında çıkardığı albümde yer alan şarkılardan Sen Sevda mısın Hayat Bazen Tatlıdır dizisinin 5. bölümünde  yer verilmiştir. Dizide yer verilen müzikler çok beğeniliyor ve dikkatlerimizi çekmeyi başarmaktadır.

5. Bölüm Fragmanı ;

Şarkının Orjinal Hali ;


Buray - Sen Sevda Mısın? Şarkısı Sözleri ;

Umut yok, bir ışık yok gözlerinde,
Ben hala bekleyenim olsun
Ateş yok sıcaklık yok ellerinde
Ben yanarım aşkın sağolsun
Sen kapımı çalan sızım gir içeri
Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,
Benim İçimde Ukte Kalan…
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,
Benim İçimde Ukte Kalan…
Sen kapımı çalan sızım gir içeri
Her zaman başımın üstünde senin yerin
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan
Benim güzel misafirim sen hep hoş geldin
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,
Benim İçimde Ukte Kalan…
Sen Sevda Mısın Yoksa Yalan Dolan
Püsküllü Belam Olup, Derde Salan
Var Bir Yaşanmamışlık Sanki Özünde,
Benim İçimde Ukte Kalan…

Yorum Gönder

0 Yorumlar