Deniz Tekin Benim Aşık Olmam Gerek Dinle / Şarkı Sözleri


Benim aşık olmam gerek, yolda kaybolmam gerek
Ve ancak o zaman yaşar hissederim
Benim aşık olmam için bana dünyalar gerek değil
Bir kere gül şarkılar dizeyim
Benim aşık olmam demek, kendimi bulmam demek
Bana anılar ver bu şehri seveyim
Benim aşık olmam için, tek bir güzel söz gerek değil
Ufak şeylerin peşinden giderim

Kendimi tanımam lazım biraz daha
Bana benim gibi biri gerek
Elimden gelen bişey yok, büyük değil vaatlerim
En azından hiç kimseden dünyaları beklemedim
Bana bir kere gül ben de şarkılar dizeyim
Elimden gelen tek şey bu, ben böyleyim

Hayat böyle çok boş, kendimi kaybetmem gerek yeniden
Benim aşık olmam gerek, yollara düşmem gerek
Ve ancak o zaman tamam hissederim
Benim aşık olmam için, boş sözler vermen gerek değil
Ben insanı en çok özgürken severim

Kendini rahat bırak biraz daha
Bazen insana huzur gerek
Elimden gelen bişey yok, ben fazla düşünenlerdenim
En azından endişelerimin üstünü örtmedim
Bana bir kere hissettir şarkılar dizeyim
Herkesin yolu farklı, ben de böyleyim

Hayat çok sıkıcı, aşık olmam gerek yeniden
Benim aşık olmam gerek, yüzde kaybolmam gerek
Sadece o zaman mutlu hissederim
Benim aşık olmam için, pek de güzellik gerek değil
Ben ruhunun peşinden giderim
Benim aşık olmam demek, kuşları duymam demek
Ben insan sevince dünyayı severim
Yeniden aşık olmam için önce iyileşmem gerek
Önce kendimi seveyim, sonra düşünürüm

Yorum Gönder

0 Yorumlar