Deniz Tekin Korkmuyorum Değil Mp3 Dinle / Şarkı Sözü Sözleri



sana hiç bilmediğin diyarlardan çiçekler getirdim
sen de bana hiç bilmediğim hikayeler anlat
eninde sonunda boğulacağımı bildiğim denizlerde yüzdüm
geceleri sularında yakamozlar parlar

sevgilim seninle bir meselemiz var
nihayete eren

bana çektirdiğin tüm acıları değişmem, değiştirmem
bana eklediklerin fazla eksilttiğinden
bu sular bazen dolar taşar
bu sular bazen boyumu aşar
ben korkmuyorum değil
bazen de korkmuyorum değil
düşmekten

bi gün hiç bilmediğim mahallelerde gerçeği aradım
yalancı kart teyzeler hep camlardan bakar
o gün hiç duymadığım, hiç görmediğim kötülükler gördüm
kalbimdeki saflığı uzaklara gönderen

sevgilim seninle bir meselemiz var
nihayete eren

bana çektirdiğin tüm acıları değişmem, değiştirmem
bana eklediklerin fazla eksilttiğinden
bu sular bazen dolar taşar
bu sular bazen boyumu aşar
ben korkmuyorum değil
bazen de korkmuyorum değil
düşmekten

0 Comments

Yorum Gönder