En İyi Benim Büşra Kimdir? Nereli Kaç Yaşında İfşa İnstagram Resimleri

Damat adayı Burak haftaya birbirinden güzel gelin adaylarıyla güzel bir giriş yaptı. En İyi Benim 3 sarışın bir esmer bayanla karşınıza geliyor. Aslında esmer bayanlardan hoşlandığını söyleyen Burak, Büşra nın tepkisinden sonra bu zamana kadar ki sevgililerim hep sarışın oldu dedi.Ucu açık cümleler kuran Burak’ı etkilemek için Büşra neler yapacak merak konusu.

Fox Tv ekranlarının sevilen programı En İyi Benim hafta içi her gün saat 10.00 da sizlerle olmaya devam eden en çok izlenen gündüz kuşağı programlarından.4 gelin adayından Salı Ceren ile başlayan program Büşra ile devam ediyor. En İyi Benim Büşra Kim?Ne İş yapıyor? Kaç Yaşında ayrıntılar haberimizde.

En İyi Benim Büşra 25 yaşında ve ön muhasebeci olarak çalışıyor. Diyarbakırlı olan Büşra biraz sivri dili ile Burak’ın dikkatini çekmeyi başardı. Burak’ın esmerlerden hoşlandığını bildiği halde saçlarınıza siyaha boyarmısınız sorusuna bana yakışmıyorsa boyamam diyerek cevap verdi.

0 Comments

Yorum Gönder