En İyi Benim Ceren Özsoy Kimdir? İfşa İnstagram Resimleri Nereli Kaç Yaşında

Fox Tv ekranlarının sevilen ve en çok izlenen programı olan En İyi Benim 3 Ocak haftanın gelin ve damat adayı belli oldu. Her hafta bir damat adayı ile 4 gelin adayının dahil olduğu programa bu hafta Ceren ilk gelin adayı olarak katıldı.Peki En İyi Benim Ceren Kim Ne iş Yapıyor?  Yaşı kaç gibi tüm soruların cevabı haberimizde.

En İyi Benim Ceren Özsoy 22 yaşında olduğu ve Burak la aynı mesleği yaptıkları için ortak noktada buluşan ve bir adım önde gibi gözüküyor.Emlak danışmanlığı yapan Ceren kendine güvenen ve kendi ayakları üzerinde duran gelin adaylarından.Aynı zamanda jeoloji mühendisliği okuyor ve okuluna devam etmeyi düşünüyor.

Damat adayından kendisine göre daha zeki olmasını istiyor.Ceren Kıbrıs taki zerafet yarışmasında zerafet güzeli olarak seçilmiştir.Doğal ve makyajında bile sınır bekleyen damat adayının karşısına zerafet güzeli Ceren nasıl çıkacak merak konusu.

Yorum Gönder

0 Yorumlar