İsmail YK & Ouz Han Bitmeyen Aşk Mp3 Dinle / Şarkı Sözü Sözleri

Sevgili müzikseverler İsmail Yk Ouz-Han ve Mekin tarafından seslendirilen Bitmeyen Aşk şarkı sözleri.



İsmail Yk - Ouz-Han - Mekin Bitmeyen Aşk Sözleri

Doğru Yalan Ne Farkeder Niyetini Anladım
Uzatmayalım Demene Gerek Yokki Uzatmadım
Başına Bela Olurum Diye Korkma Sakın
İsmini Bile Anmayı Düşünmüyorum

Seni Attım Kalbimde Kapandı Kapın
Nasıl Olacak Diye Endişelenmiyorum
Zor Gelecek Geri Döneceksin
Ama Bulamayacaksın

Nasıl Bir Hata Yaptım Diye
Çok Ağlayacaksın
Yar Yüzün Gülseydi Ne Olurdu
Geceler Seninle Benim Sonumdu
Seni Sevmek Bir Aşk
Benim Çaresiz Bir Yolumdu

Peşinden Sürüklendim Hiç Ardına Bakmadım
Karanlığa Gömüldüm Bir Kıvılcım Yapmadım
Ya Ölüyorum Dedim Be Onu Bile Takmadın
Sana Söylenecek Sözüm Kalmadı

Dost Olalım Can Olalım Kavuşalım Istedim
Şiirler Yazdım Sana Şarkılar Besteledim
Yaptığım Yanlışları Tek Tek Besteledim
İki Satır Yazacak Bir Yerde Kalmadı

Bedenin Değildi Ki Benim Senden Istediğim
Seni Mutlu Etmekti Benim Tek Istediğim
Yar Ben Seni Bu Duygularla Sevdim
Söyle, Suç Mu Ettim?

Ben Sana Kıyamadım Ki Gülüm
Sen Aşkımızı Kirlettin
Bir Anlık Heves Için Herşeyimi Mahveden Sen
Yüreğinden Vuruldum Diyen Ben

Evet Benim Gemimdi
Bu Aşk Denizinde Batan
Ama Benim Alnım Açık
Sen Ettiklerinden Utan...

Yar Yüzün Gülseydi Ne Olurdu
Geceler Seninle Benim Sonumdu
Seni Sevmek Bir Aşk
Benim Çaresiz Bir Yolumdu

Unuttum Geçmişi Yaşamıyorum
Yeniden Gururumla Savaşıyorum
Bugün Ağlamadım
Inan Ki Yokluğuna Alışıyorum

(2x)
Zor Gelecek Geri Döneceksin
Ama Bulamayacaksın
Nasıl Bir Hata Yaptın Diye
Çok Ağlayacaksın

0 Comments

Yorum Gönder