İşte Benim Stilim Elçin Ezgi Akar İfşa İnstagram Adresi / Sevgilisi Kaç Yaşında

Elçin Akar; 16.08.1989 yılında istanbul’ da dünyaya gelmiştir. Lise mezunu olan Elçin Akar Vitrin görselcisi olarak çalışmaktadır. Maskülen giyim tarzına sahip olduğunu söyleyeren Elçin, Rihanna ve Kim Kardashian tarzı giyinmeyi sevmektedir.
elçin akar işte benim ile ilgili görsel sonucu
Ayda 2 Bin – 3 Bin TL’lik alışveriş yapmaktadır. Vazgeçemediği renk siyah. Vazgeçemediği aksesuar ise küpe ve gözlüktür.

Hedefi moda tutkunu iyi bir anne olmaktır. Onu Üzen olay babaannesini kaybetmesi. Hayatta en korktuğu şey ailesini kaybetmekmiş.

İşte Benim Stilim Elçin Akar Fiziksel Özellikleri

İşte Benim Stilim Ezgi Akar Kimdir, Nereli, Mesleği, Kısaca Hayatı

İşte Benim Stilim Elçin Akar Doğum Yeri: İstanbul

Elçin Akar Doğum Tarihi: 16.08.1989

Elçin Akar Saç Rengi: Siyah

Elçin Akar Göz Rengi: Siyah

Elçin Akar Boyu:

Elçin Akar Kilosu:

Elçin Akar Mesleği: Vitrin görselcisi

İşte Benim Stilim Elçin Akar Eğitimi: Lise mezunu

Yorum Gönder

0 Yorumlar