Arkadaşlar iyidir Son Bölümde Söylenen Şarkı Dinle & Merve'nin Dinlediği Müzikler

Show Tv ekranlarında yayınlanan ve sevilen diziler arasında bulunan gençlik dizisi Arkadaşlar İyidir dizisinin yayınlanan son bölümde Merve'nin söylediği şarkıyı söyleyerek yeni bölüme damgasını vurmuştur.

Arkadaşlar İyidir dizisinde ortalık iyice karışıyor, duygular darmadağın olmuş durumda izleyenler dizide neler olacak diye düşünmekten yeni bölümlerini sabırsızlıkla beklemektedir.
Ümit Besen ve Pamela'nın söylediği Seni Unutmaya Ömrüm Yeter mi şarkısına ait sözleri sitemize ekledik ayrıca şarkının orjinal halini aşağıdaki videodan dinleyebilirsiniz. Merve'nin söylediği bölüm ise henüz yayınlanmadığı için fragman videosunu sizlerle paylaşmak istedim.

Ümit Besen feat Pamela – Seni Unutmaya Ömrüm Yeter Mi Şarkı Sözleri

Daha dün yanımda kollarımdaydın
Boynuma sarılıp öper koklardın
Seviyorum derken hep özlüyorken
Şimdi neden bana yabancısın sen

Seni unutmaya ömrüm yeter mi
Dön desem tersine dünya döner mi
Gururum aşkıma öyle düşman ki
Geri dön beni sev, dön diyemem ki

Benim kaderimde ayrılıklar var
Kime bağlandıysam ayrıldı yollar
Sevmedim kimseyi ben hiç bu kadar
Benden ayrılmaya yeminin mi var

Seni unutmaya ömrüm yeter mi
Dön desem tersine dünya döner mi
Gururum aşkıma öyle düşman ki
Geri dön beni sev, dön diyemem ki

0 Comments

Yorum Gönder